Diskuze o IREDU

Tratě Královehradeckého a Pardubického kraje

Moderátor: KimiR

Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod KimiR » 08 říj 2013, 00:33

Ahoj příznivnivci MSTS. Je tu Trať IREDO, aneb tratě spojující Královehradecký a Pardubický kraj. Něco podobného tvořil v začátcích MSTS uživatel Roman Čapek, sice to byla fiktivní trat nesoucí název Východočesko fungující pod globalem xtracku. Rozhodli jsme se s Alcaponem vytvořit Východočesko skutečné. Jedná se o tratě:
010, 015, 020, 021,022, 023, 024, 019, 260, 261, 270, 026, 031, 032, 033, 040, 041, 043, 045, 047, 030, ​​016, 236, 238, 018, 042, 044, 061, 064.
Většinou to jsou tratě královehradecka a pardubicka.
I. a II. koridor zařazené do systému IREDO.
II. koridor (270) pouze ČT-Tatenice a I koridor (010, 260) je v úseku Týnec nad Labem-Letovice.
020 v úseku Převýšov-Choceň.
030 v úseku Stará Paka-Jaroměř.
238 v úseku Pardubice-Vitanov.
041 v úseku Hradec Králové-Semínova Lhota.
061 v úseku Jičín-Mlýnec.
064 v úseku Stará Paka-Sobotka.
236 v úseku Ronov nad Doubravou-Třemošnice.

Mapa je:

Hradec Králové.jpg

Železniční síť je znázorněna na mapě černou barvou.

Aktuálně je trať po kompletní obnově databáze. Aktuální práce dodělat chybějící Dynamických Kolejí (dále jen DK), protože DK je u mě jeden velký problém, ale tedka je trat v pořádku a tudíž se můžu pustit do oprav smazaných DK. Které museli ustoupit obnově databáze. Trat je stavěná na Xtracku + s použitím DB Tracku.
Naposledy upravil KimiR dne 02 úno 2014, 15:28, celkově upraveno 2
KimiR
Pan Stavitel Tratí
Pan Stavitel Tratí
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 říj 2013, 16:39
Bydliště: Velké Poříčí

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod KimiR » 20 říj 2013, 12:16

Ahoj ve spolek, aktuální práce z IREDA, pokud jste si všimli na screenu, tak byla kolejová díra v úseku Václavice-Nové Město nad Metují, kde byla trat postavena kompletně znova, dle sklonů, předtím tam absolutně neseděli sklony a byli tam sklony až 30 promile :D,což je kravina, max sklon z Václavic do Nového města nad Metují je 17 promile. Což je sakra rozdíl, jestli 30 nebo 17 promile. Tudíš jeden bod z Opravit na IREDU zdárně dokončen. Přidávám seznam chyb, které jsem si vypsal, před obnovou databáze. Defakto větší část chyb je už pryč, DK koleje jsou všechny pryč, stačí je doplnit tam kde tedka nejsou kolejí, která tam bude pasovat. Vlečky zatím do těch zasahovat nebudu, ostatně tu mám 2 takové velké, Vlečka Lesy a vlečka do cukrovaru v Opočně pod Orlickými horami. Ty se musejí kolejově položit též znovu. Koleje mimo oblouk už je taky odstraněna, ta odpadla při nové databázi kolejiva spolu s DK.

Opravit na Iredu:
Opravit Všechny DK na trati
Náchod-Hronov Položit znovu
Václavice-Nové Město nad Metují Položit znovu
Vjezdové návěstidlo v Novém Městě včetně kolejí
Opravit stanici Nové Město s DK
Vlečka do Cukrovaru v Opočně, položit znova
DK v Petrovicích nad Orlicí (HK-Týniště)
Vlečky v Týništi s DK
Vlečka Lesy v týništi
Týniště obě zhláví s DK
Odstranit kolej v týništi směr Letohrad
DK + vlečky v ČAstolovicích
Opravit Hradec zhláví DK kolej od týniště
Přelouč DK
Pardubice zhláví DK
Dodělat Uhersko,Zámrsk + DK
DK Choceň
DK Čermná nad Orlicí
DK Borohrádek
Odstranit kolej mimo v oblouku mezi Borohrádkem a Týništěm

Autor tratě KimiR
KimiR
Pan Stavitel Tratí
Pan Stavitel Tratí
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 říj 2013, 16:39
Bydliště: Velké Poříčí

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod Tom Kaňka » 21 říj 2013, 07:19

Tož chlapi, máte před sebou pořádnej kus práce, tak ať Vám to odsejpá a vydrží nadšení a trpělivost!!!
Tom Kaňka
Pan Stavitel Tratí
Pan Stavitel Tratí
 
Příspěvky: 5
Registrován: 28 dub 2013, 13:45
Bydliště: Měchenice

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod KimiR » 21 říj 2013, 14:47

Ono ty chyby jsou z větší části pryč. Tam jde tedka ty chyby zadělat, respektive jsou tam díry po DK. Ale jinak i tobě Tome díky. Máš na tom taky podíl :). Jen pořád tápu nad tím jestli stavět podle Markerů nebo podle podkladů :D. To je zapeklitá otázka stále. Řešili jsme to na olešné, ale mám dojem že jsme kničemu kloudně nedošly :). Lukáš
KimiR
Pan Stavitel Tratí
Pan Stavitel Tratí
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 říj 2013, 16:39
Bydliště: Velké Poříčí

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod KimiR » 25 říj 2013, 15:36

Ahoj ve spolek tu je ukázka z úseku Nové Město nad Metují - Černčice,jedná se o to že levá trať je podle markerů,tudíž původní postavená trať,vpravo trať podle podkladů.podle čeho stavět,tu je to v tom oblouku docela rapidně znát rozdíl,ale nikdy se nedořešilo podle čeho stavět,zda podle markerů gps nebo podle podkladů od čd.Lukáš
NMnM-cerncice mkr vs podklady.jpg
KimiR
Pan Stavitel Tratí
Pan Stavitel Tratí
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 říj 2013, 16:39
Bydliště: Velké Poříčí

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod regedit77 » 25 říj 2013, 16:14

KimiR píše:Ahoj ve spolek tu je ukázka z úseku Nové Město nad Metují - Černčice,jedná se o to že levá trať je podle markerů,tudíž původní postavená trať,vpravo trať podle podkladů.podle čeho stavět,tu je to v tom oblouku docela rapidně znát rozdíl,ale nikdy se nedořešilo podle čeho stavět,zda podle markerů gps nebo podle podkladů od čd.Lukáš

Lukáši To si musíš vyřešit sám podle čeho stavět :D Buď tak a nebo tak :D. Nebo udělej kompromis. :D
Je to jenom hra!!! Někdy jsme jako malý.
Uživatelský avatar
regedit77
Stavby vedoucí
Stavby vedoucí
 
Příspěvky: 242
Registrován: 23 lis 2010, 14:49
Bydliště: Brno - Trať 244

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod KimiR » 26 říj 2013, 15:47

Mno je to celé na 2 věci :D
KimiR
Pan Stavitel Tratí
Pan Stavitel Tratí
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 říj 2013, 16:39
Bydliště: Velké Poříčí

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod KimiR » 23 lis 2013, 19:20

Ahoj ve spolek,tak opět nějaká info o stavbě.Trať položena z Náchoda do Police nad Metují.Kde se stavební práce nachvilku zastavili,čeká se až stavební firma KimiR spol. s.r.o. prorazí Petrovickej tunel a prorazí skalním útvarem směrem ku zastávce Žďár nad Metují,kde už nám firma Mates,vyrobila perony s budovou http://mates-msts.uvadi.cz/screny/zdarnadmetuji02.jpg .Za což mu děkuji.ještě i udělal budovu Hronov,která je taky už na svém místě v editoru.Lukáš
KimiR
Pan Stavitel Tratí
Pan Stavitel Tratí
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 říj 2013, 16:39
Bydliště: Velké Poříčí

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod KimiR » 01 úno 2014, 23:07

Ahoj ve spolek,tak po delší odmlce opět info o stavbě.Jak sem řešil jestli podle markerů či podel tratovích poměrů,tak jsem udělal kompromis.Podle markerů a tratovích poměrů současně,tudíž z toho vyplívá 60% podle markerů a 40% podle tratovích poměrů.Sklonově a opravená část tratí je v úseku Žďár nad Metují - Opočno pod Orlickým horami,trať vyšla o nějakých 5 m výše než,když jsem se držel terénu,bylo to zapříčeněno nesouvyslími sklonovímy poměry.Jelikož se trat předělává podle nákresného železničního svršku od jednoho ze členů tu na foru,za což mu patří velký díky :).On sám vím,aspon myslím :) .Dále opravena vlečka s kompletním postavením do Cukrovaru v Českém Meziříčí z Opočna pod Orlickými horami.Pokračujeme kompletní revizí úseku od Opočna pod Orlickými horami dále dolů na jih,aby mi trať sklonově seděla celá.Pokud se někdo nabízí na zhotovení zastávek Náchod-Malé Poříčí,Náchod Běloves,či Hronov zastavka popř Velké Poříčí,fotky mohu případným zájemcům zaslat,včetně popisu.Aby mohli být objekty v celku :).Zájemci pište SZ.Sám se na tvorbu objektů krátkej.Autor tratě Lukáš
KimiR
Pan Stavitel Tratí
Pan Stavitel Tratí
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 říj 2013, 16:39
Bydliště: Velké Poříčí

Re: Diskuze o IREDU

Nový příspěvekod regedit77 » 02 úno 2014, 13:49

KimiR píše: Zájemci pište SZ. Sám se na tvorbu objektů krátkej. Autor tratě Lukáš

:D :D :D OPTIMISTO :D :D :D
Je to jenom hra!!! Někdy jsme jako malý.
Uživatelský avatar
regedit77
Stavby vedoucí
Stavby vedoucí
 
Příspěvky: 242
Registrován: 23 lis 2010, 14:49
Bydliště: Brno - Trať 244

Další

Zpět na IREDO

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron